• شنبه ٢١ آبان ١٤٠١-١٣:١٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٥٥٢١
رئیس شورای عالی استان‌ها خبر داد:

تلاش برای دیدار جامعه شورایی کشور با مقام معظم رهبری

رئیس شورای عالی استان‌ها درباره دیدار جامعه شوراهای کشور با مقام معظم رهبری توضیح داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران پرویز سروری در گفت‌وگو با پانا درباره اینکه مدیریت دوره ششم شهری چه زمانی با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد، گفت: «سال گذشته برای دیدار با مقام معظم رهبری تلاش زیادی کردیم اما موضوع کرونا باعث شد که دوستان احتراز کرده و احتیاط لازم را داشتند و ما نیز چون نگران چنین موضوعی بودیم، پذیرفتیم.»
رئیس شورای عالی استان‌ها ادامه داد: «تلاش می‌کنیم در ایام روز شوراها حتما این دیدار را با رهبر معظم انقلاب داشته باشیم. دیدار با ایشان آرزوی هرساله ما است و احساس می‌کنم با توجه به اینکه وضعیت کرونا دیگر مانند سابق نیست زمینه برای این دیدار فراهم است.»
سروری در ادامه درباره دیدار با رئیس‌جمهوری نیز توضیح داد:‌ «در اجلاس آینده شورای عالی استان‌ها، جامعه شوراهای کشور با رئیس‌جمهوری دیدار خواهند کرد. همچنین با رئیس قوه قضاییه نیز دیداری خواهیم داشت و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است. در گذشته نیز دیداری با رئیس مجلس داشته‌ایم.»
وی درباره جزئیات دیدار با نمایندگان مجلس نیز توضیح داد: «حضور ما در مجلس برای رایزنی درخصوص طرح مردمی‌سازی حکمرانی نبود بلکه برای حضور در جلسه‌ای با موضوع معماری در مجلس حضور داشتیم. یک سازمان مردم نهاد در حوزه معماری نیز طرحی درباره آرمان‌شهر تهیه کرده بودند که کمیسیون عمران مجلس جلسه‌ای را برای ارائه این طرح برگزار کرده بود که من و آقای چمران و معاونان وزیر راه و شهرسازی هم حضور داشتند. مدلی که طراحی شده ارائه و قرار شد در شورای عالی استان‌ها با این نهاد تخصصی ارتباط داشته باشیم.»
نایب رئیس شورای اسلامی ادامه داد:‌ «از تعامل با سازمان‌های مردم نهاد تخصصی در حوزه شهری استقبال می‌کنیم. متاسفانه سازمان‌های مردم نهاد در کشور، معیوب متولد شده و در حوزه پیگیری مطالبات اجتماعی موفق عمل نکرده است اما بعد از جلسه از نمایندگان گلایه کرده و اعلام کردیم انتظار نداشتیم مجلس چنین قانون معیوبی را برای مدیریت شهری ارائه کند و درخواست کردیم تمام قد کمک کنند. این اتفاق نیفتاد دوستان هم قول دادند کمک لازم را انجام داده و اگر بررسی این طرح دو شوری شود با حضور کارشناسان در کمیسیون تلاش می‌کنیم زهر این لایحه را بگیریم.»

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: